Vykdydami ES direktyvos dėl privatumo ir elektroninių ryšių reikalavimus, pranešame, jog svetainėje naudojame slapukus norėdami suasmeninti turinį ir skelbimus, kad teiktume visuomeninės medijos funkcijas ir galėtume analizuoti savo srautą. Informaciją apie tai, kaip naudojatės svetaine, bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais. Daugiau informacijos.

Prekių grąžinimas

1. Prekių grąžinimas ir keitimas.

1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Išlaidas už grąžintinos prekės siuntimą ir Pardavėjo patirtas siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
1.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
1.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
1.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

1.7. Prikėjui nutraukus Pirkimo-pardavimo sutartį ir pasinaudojus akcija “nemokamas pristatymas”,  kada prekės yra perduotos kurjeriui arba transporto bendrovėi, “UAB Vonios guru” pasilieka teisę prašyti Pirkėjo atlyginti  tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti nuolaida už transportavimą, taip pat taikyti administracinį mokestį už prekės paruošimą, pakavimo medžiagas. 

1.8 Visais atvėjais kai prekės yra išsiųstos ir perduotos kurjeriui, transportavimo išlaidas kompensuoja pirkėjas.

1.9  Prekė negali būti grąžinama, jei klientui vežama pagal specialų užsakymą. Jei prekės pristatymo terminas ilgesnis nei 7 dienos, yra laikoma, kad prekė užsakoma pagal specialų užsakymą. Grąžinimas vyksta kliento sąskaita ir rizika.